Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

8 september 2013

Marknadsundersökning

Kan du hjälpa mig..?

Som en del i min utbildning ska jag göra en marknadsundersökning om en produkt som jag vill sälja. Jag har nu skapat en undersökning som jag skulle behöva din hjälp med... Vill du vara snäll och svara på frågorna i undersökningen..?  Det tar inte lång tid och det är helt anonymt.
Läs mer nedan..!

---------------------------

Marknadsundersökning gällande värme respektive kyla i ratten.

Vi har uppfunnit en ny sorts ratt som reglerar värmen i ratten efter temperaturen i bilen. Är det varmt i bilen, kyls ratten ner till en bra temperatur och är det kallt i bilen blir ratten behagligt varm.

Tillägget för denna produkt är 5 000:-.

För att få reda på hur intresset är för denna sortens produkt, ber vi Er att svara på frågorna i vår marknadsundersökning.
 
Klicka på länken nedan så kommer du till undersökningen.
 
 
Tack för din hjälp och medverkan!
 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar