Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

24 augusti 2012

Massage

När jag fyllde år för ett tag sedan, fick jag ett presentkort på massage av mina fina. Massage på Hälsohuset här i Bollebygd. De som känner mig, vet att jag ibland har ont i nacke, axlar och rygg så det var en mycket välkommen present. Jag hade noga valt vem som skulle massera och när jag la mig tillrätta på britsen och hon började med massagen så kände jag direkt att jag valt rätt person. Hon hittade mina ömma punkter och visste precis hur hon skulle komma åt dem. I 45 minuter låg jag där på britsen och bara blev omhändertagen. Helt underbart! Utan att överdriva så kan jag säga att det var den bästa massagen jag någonsin har varit på! Dit ska jag återvända!

Kram

Bilden är lånad från Internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar