Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

7 december 2013

Återkomst!

Efter en lång paus är jag nu redo att ta upp bloggen igen.
Det var en intensiv start på hösten, som gjorde att jag var tvungen att pausa lite från det som tog för mycket av min tid, men nu är jag i fas igen!

En kort sammanfattning av det vi gjort sedan sist:

Vi har varit på chokladprovning i Gränna där vi njöt av goda chokladpraliner i en fin miljö. Vi har varit på Unos djur där vi såg så himla många fina och verklighetstrogna djur utskurna ur trä. Vi har varit på 50-årsfest, hos läkaren, på kurser, skjutsat och hämtat till ridning och dans, flygplats och annat. Vi har varit på flera kalas, Magnus den store på Rondo, meditation, utbildning, Halv-åtta-hos mig, kalasat hos svägerskan, firat två år som förlovade, varit på Måns Möller och på julmarknader, möten och möten, firat en 70-åring, adventsfikat med ett gäng glada kvinnor, tränat och där emellan bara varit... Vi har skördat tomater långt in i november, vi har varit på bio och lilla ♥ har varit i huvudstaden och hälsat på bästa kompisen. Inte många lugna stunder...

Men nu är jag på banan igen och jag ser fram emot att få skriva lite då och då vad vi hittar på!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar