Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

5 juni 2015

På andra halvan

Igår firade vi min födelsedag! Den började med frukost och paket på sängen, tillsammans med mina båda hjärtan. När de sedan gett sig iväg till jobb och skola, kunde jag, för en gångs skull, ligga kvar en stund.

Den stunden varade dock inte så länge, för ner i sängen hade det ramlat en massa frön från frukostmackan..! Inte alls skönt, så jag gav upp efter en kort stund.

Dagen gick sedan i lugnets tecken. Solen visade sig från sin bästa sida, så jag var ute och njöt av den. Svärmor kom med fina blommor och vi satt och fikade och pratade en stund. Trevligt!

Bubbel, färska jordgubbar och Kärleksmumstårta..! Kan det bli bättre..?!

Ja, då är man på livets andra halva, nu då... Känns helt okej, faktiskt!

Kärlek till alla er som kom ihåg min dag och som skickade kort, ringde och grattade via mail, sms och Fejjan! Ni hjälpte till att göra min dag perfekt!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar