Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

31 juli 2011

Nu är det slut...

... för i år... Semestern alltså..! Sju veckor är nu till ända och i morgon börjar allvaret igen... Det är inte klokt så fort dessa veckorna har gått! Helt underbara veckor och jag hade gärna haft lika många kvar..! Vi har mycket att göra på huset, men det får ta sin tid. Vi gör lite varje dag, så det ska nog bli "klart" så småningom. Det var varit sju bra veckor som har innehållit allt; Gotlandsresa, massor av Varbergstid, hemmatid med pyssel på och runt huset, umgänge med goda och fina kompisar/vänner/släkt och familj. Utflykter till Göteborg och Borås och bara-vara-tid med mina fina... Jag känner mig nöjd och utvilad och har tankat upp med energi. Ryggen känns bättre, så det är bara att hoppas att den håller även när jag nu börjar jobba igen...

Hoppas ni haft en fin sommar där ute!
Sköt om varandra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar