Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

25 januari 2013

Huvud, mage, hand och fot...

Det har varit ovälkomna gäster här under 1,5 vecka... En envis huvudvärk som inte ger med sig, ett magont som måste medicineras, nariga och spruckna händer som måste smörjas med bästa fetfeta krämen och ett skoskav på ena hälen som var öppet sår, när det upptäcktes... Jobbigt när det hopar sig som det gjort. Jag tycker att vi har fått nog av sjukdomar och elände nu! Jag vill inte vara sjuk och ha ont här och där och jag vill definitivt inte att lilla ♥ ska ha det! Blä! Urk! Fy! Och skit oxå!

Så! Nu har jag klagat färdigt! Det hjälper ju inte ens att klaga, så varför fortsätta?!

I söndags var jag på meditation! Det var sååå skönt och sååå välbehövligt! Det är verkligen en fröjd att vara med där... Och Britta är såå duktig på att leda oss på vägen... Hoppas vi kan fortsätta med det, lääänge till!

Veckan som gått... Ja, det har varit jobb, jobb och så lite mer jobb. Både hemma och på jobbet har det varit fullt upp. Jag pluggar vidare mot mitt mål och det går nog ganska bra, tror jag! Om jag tar lite i taget, så ska jag nog kunna nå det här målet oxå. Nästa vecka blir det fullt upp och det är ju skoj!

I helgen som kommer, ska vi på 50-årsfest tillsammans med en hel hop glada människor! Det ska bli superskoj att träffa alla igen! Det är många i vårt "gäng" som fyller 50 i år... Många fester blir det..! Och nästa år... Ja, då är det stora ♥ och jag som firar - men då blir det 100-årsfest istället!

Trevlig helg på er! Nu har stora ♥ kommit hem, så nu häller vi upp varsin liten fredagsgrogg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar