Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

15 januari 2013

Vila utan stress

Den senaste veckan har det varit fullt upp. Tiden går fort och jag känner att jag skulle behöva några extra timmar varje dygn för att hinna ikapp. Lite extra tid för att vila. Vila utan stress.

En sån helg hade vi alldeles nyligen... En helg i vackra Varberg. En hel helg utan en massa måsten... En hel helg med vila... Och utan stress... Det var toppenväder; solen sken från en klarblå himmel och luften var kall och frisk. Vi gick en promenad utmed havet och bara njöt av omgivningarna. Ja, eller vi kunde gjort det, om vi inte hade haft en supersur 9-åring efter oss... "Det är kallt!", "Jag orkar inte!", "Jag vill gå hem nu!", "MÅSTE vi gå den här vägen?!" osv... Suck!

Fint var det i allafall, och stora ♥ och jag njöt av dagen ändå!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar