Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

17 augusti 2013

I min oas

Just nu är lilla ♥ hos en kompis. Stora ♥ har varit på Fullt ös, vid Bollenkollen, men har nu landat i grannens soffa för att kolla in fotbollen. Idag spelar ju IFK Göteborg mot IF Elfsborg på Gamla Ullevi i Göteborg. Ställningen just nu är 2-0 till IFK. Heja Blåvitt!!

Ja, jag är inte så intresserad av fotboll, men hejar lite sådär vid sidan om... Jag sitter nämligen just nu, ute på altanen istället och njuter av ett glas rose, samtidigt som jag försöker fördjupa mig i studielitteraturen. Det går sådär... Skulle helst bara lägga mig med näsan i solen, känns det som.

Det är bra skönt ute i min lilla oas..! Jag stortrivs här och sitter gärna ute, så ofta det ges tillfälle. 

Nä, ner i boken igen...

Kram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar