Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

7 juli 2014

Äntligen hemma!

En vecka går fort... Jo, jag tackar jag..! Det brukar vara så att tiden rusar iväg. Dock inte förra veckan - den kändes oändlig... Lilla ♥ var i Spanien med mormor och morfar och det kändes väldigt tomt och tyst i huset utan hennes glada pladder.

Dock kunde stora ♥ och jag fixa och dona en hel del. Bland annat fick vi satt upp de sista tavlorna som stått i ett hörn och samlat damm. Skönt, nu hänger de på väggarna där de ska vara!

Vi passade också på att åka till Göteborg och roa oss en kväll. Middag på Texas Long Horn och sedan bio på Biopalatset. Väldigt god mat och en mycket bra film. De hade varnat för regn och åska, men det var superskönt väder och bara några tiondels grader från tropisk värme.

I söndags kom så lilla ♥ äntligen hem igen! Jag åkte och mötte henne på Landvetter och det var ett kärt återseende. Ledsagaren kom ut med henne och sedan fick jag gå med in och hämta hennes resväska vid bandet. Vi kramades länge och väl och det kändes så himla bra att äntligen ha fått hem henne igen.
















Det är alltid så mycket känslor på en flygplats, tycker jag. Folk som möts och folk som skiljs åt. Tårar av glädje och tårar av sorg... Och jag blir så väldigt påverkad av allas glädje och sorg, så jag fäller nästan alltid några tårar jag också...

Nu är det bara två dagar kvar att jobba - sedan kan även jag skrika ut: SEMESTER!!! Och precis som alla andra år, så är jag så himla trött och har så himla mycket behov av semester och jag hade absolut inte klarat att jobba en enda dag till... Men i år är det faktiskt på det viset!

Ha det fint - njut av värme, sol och en och annan åskskur!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar