Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

15 mars 2015

Färdigt!

Äntligen är vårt kök klart! Det fattas en liten list och så ska sparksocksbelysningen på plats, men annars så..! Och så underbart det är! Vi är supernöjda och jag går ut i köket flera gånger varje dag bara för att titta... Jag torkar bänkarna och jag dammsuger och jag njuter av alla ytorna. Stora ♥ är rädd att jag ska slita ut golvet som jag håller på...
Ha ha ha..!!

Före- och efterbilder på vårt kök!












Nu har ett grannpar bestämt sig för att byta ut sitt kök också, och de har varit här flera gånger och kikat på hur vi har gjort med ditten och datten. Det är så roligt att kunna inspirera andra..!

När vårt kök var klart städade jag hela huset (övervåningen i alla fall - källaren får jag ta en annan dag...) och sedan låg jag däckad i två dagar. Allt runt renoveringen och så städningen på det, tog alla krafter ur min kropp och den skrek efter vila. Jag sov och sov och vilade och vilade och sen kände jag mig riktigt pigg igen. Men så åkte jag till IKEA för att köpa gardiner och då dippade jag igen... Jag balanserar verkligen just nu, känns det som, och jag får nog ta det lite lugnt framöver... Inga stora happenings utan utrymme för vila. Nu gäller det att hämta hem all energi så att jag kan friska till mig snart.
Jag börjar tröttna på det här nu..!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar