Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

5 december 2011

Är kroppen gammal?!

I fredags var vi på Åhaga, med stora ♥ och hans arbetskompisar, för att äta julbord och njuta av en fantastisk julshow. Maten var så fräsch och supergod och underhållningen var hur bra som helst. Lite för kort show, bara... Det var först vid extranumren som folk kom igång ordentligt, så det kändes som om vi hade behövt minst en halvtimme till..!

I lördags var vi på en 50-årsfest här i Bollebygd. Det var nästan 50 gäster som firade Lena lite i efterskott. En supermysig och rolig fest, god mat, läskande drycker och mycket trevliga gäster. Inte kan det bli bättre?!

Igår var vi lite slitna, kan jag avslöja... Vi sov ganska länge, men framåt eftermiddagen var det dags igen... Jag skulle iväg på en glöggfika hemma hos en vän. Det var jättemysigt och trevligt på alla sätt, men oj vad jag ville lägga mig i soffan jämte stora ♥ när han låg där innan jag skulle gå...

Kroppen och knoppen var så himla trötta, så jag trodde inte att jag skulle orka hela söndagen. Men det gjorde jag ju naturligtvis - med trevligt sällskap orkar man nästan vad som helst! Kvällen blev tidig igår, men vad gjorde det? Vi har ju haft en härlig och rolig helg tillsammans med glada och trevliga människor! Om detta hade varit för 20 år sedan, så hade man bara skakat lite på sig, och sedan partat vidare. Nu känns det i hela kroppen och förmodligen kommer tröttheten sitta i några dagar... Men vad gör det?!

Kram

Bilden lånad från Åhagas hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar