Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

13 februari 2013

Februarilov

Denna veckan har lilla ♥ februarilov! Jag har ju några månader kvar att plocka ut min föräldraledighet, så jag passar på att vara ledig tillsammans med henne denna veckan. Det är verkligen lyx att kunna vara föräldraledig!

Vi är tillsammans och gör saker tillsammans och det är så mysigt! Igår var vi på bio i Borås och tittade på Röjar-Ralf i 3D. Tja, det var väl en lite smårolig film, men ingen jag vill se igen. Lilla ♥ recenserade filmen så här: "Ja, det var mycket som var roligt, men det var också mycket som var sorgligt. Och så var det ju jättemycket kärlek... Och det var pinsamt!!"


Bilden är lånad från SF's hemsida











Idag blir det hemarbete, med massor av läxor och inlämningsuppgifter, för min del. Ligger efter några veckor pga. kraschade datorn. Men det ska nog gå att komma ikapp, hoppas jag.

I morgon blir det ridning igen... Förra veckan blev det ju inställt för lilla ♥ pga. hennes förkylning, men nu på torsdag hoppas jag att hon ska vara fit-for-fight igen.





















Fredag blir det massor av roligheter på kvällen och på söndag får jag finfina kvinnor på besök. På lördag klämmer vi nog in en melodifestivalkväll med tillhörande mys.

Hoppas ni får en fin och härlig vecka - februarilov eller inte..!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar