Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

22 februari 2016

Jag väntar...

Förra helgen var hela familjen och åt på Babbels i Borås. Tapas på Alla ♥ dag..! Såå himla mysigt och såå himla gott! Jag bara älskar deras tapas! Vi har varit där en gång förut och ätit tapas och dit går jag gärna igen. Kan varmt rekommenderas!

Annars har veckan nästan inte innehållit någonting. Jag har varit på jobbet och hälsat på, har hjälpt lilla ♥ med läxorna som släpade sedan sjukveckan, pysslat och fixat lite här hemma, varit ute och gått osv. Det känns som om jag bara går och väntar nu... Inte så långtråkigt än, för jag ser till att alltid ha att göra, men ändå tråkigt att bara vänta... Vad väntar jag på då..? Jo, först operation och sedan sjukskrivning och där efter arbetsträning. Jag vill att allt det där blir av nu..!!

Förra operationstiden blev framflyttad pga. en akut patient, men nu hoppas jag att min tid ska funka och att allt går bra och att allt blir återställt igen efter operationen. Håll gärna tummarna om ni orkar, kan och vill... ♥

Vädret har varit väldigt omväxlande i veckan... Vårkänslor, vinterkänslor och många mixed feelings... Nu vill jag verkligen inte ha mer snö, utan barmark och att alla vårlökarna ska gro och växa i landen...

Ha en fin vecka!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar