Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

17 januari 2012

Nytt jobb!

Igår fick jag ett underbart meddelande; jag har fått tjänsten som jag har väntat så länge på... Jag sökte i slutet av hösten och har varit på två intervjuer - igår fick jag alltså svaret att de gärna vill anställa mig. Mig!! Ha! Jag är överlycklig - nu har äntligen sista pusselbiten fallit på plats och jag kan börja leva ett gott liv tillsammans med mina fina i vårt fina hus och på ett arbete som jag vill ha..!

När jag kom hem igår hade mina ♥♥ köpt en ros och en flaska champagne för att fira. Stora ♥ tyckte att "vanligt" mousserande inte var bra nog för detta tillfälle, så han köpte riktig champagne..! Han är bäst!! Och ja, det gick att dricka champagne en måndag oxå...





















I morgon ska jag prata med mina medarbetare och med min chef, vilket känns lite nervöst...  Sedan är det bara att vänta på att anställningspappren ska landa i brevlådan innan jag kan göra allt officiellt på riktigt. Åh, så bra det känns!!!















Massor av tack till er alla som höll tummarna för mig över jul och nyår - den omtanken och stöttningen jag fick, kändes jättebra!

Världens största kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar