Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

27 januari 2012

Supernöjd med mitt fynd!!

Idag hade jag semester och kände att det kanske var dags att besöka stan och göra ett besök i en av favoritaffärerna; Fait! Där har de bland annat Odd Molly-kläder och speciellt en kofta som jag har spanat på under låååång tid. Jag har dock inte köpt den innan, eftersom ordinarie pris ligger runt 2000:-... Liiite för dyrt för min plånbok. Men häromdagen såg jag i BT att de började sin rea och så idag kände jag ju då att det var dags för ett besök. Lilla ♥ och jag körde in efter att skolan slutat för dagen. Vi fick gjort några allmäna ärenden först och till slut så kom vi då till Fait. Jag gick runt och kollade lite och till slut fick jag syn på den! Koftan!! Det fanns en kvar i rätt färg och i rätt storlek... Och den hängde där och bara väntade på mig, kändes det som..! Jag provade den och den satt som skuren. Kollade ner i plånboken och lyckades rota fram två presentkort som jag fått av stora ♥ och gick till kassan. Summa att betala: 200:-... Gissa om jag är nöjd!! Jag log hela vägen hem och jag ler fortfarande över mitt fynd!





















Rea är bra! Fynd är bättre!

Kram

1 kommentar: