Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

15 februari 2012

Alla Hjärtans Dag 2012

Jaha, då har vi firat ytterligare en alla ♥ dag tillsammans! Mina fina och jag... Jag är så otroligt glad och stolt över att få ha dessa båda fina i min familj! Jag älskar er så vansinnigt mycket!!

Vi började dagen med lite presenter och choklad för att senare gå över till mer presenter, blommor och mera choklad... Visst är det mysigt att ha en dag då vi överöser varandra med kärleksgåvor... Men behöver vi verkligen ha en bestämd dag till det..? Jag tycker fortfarande att man borde kunna skänka varandra kärlek året om, oavsett vilken dag det är... Ja, oavsett, så är det mysigt med lite extra uppvaktning...















Igår tog stora ♥ lite extra ledigt och så åkte vi in till Borås och åkte skridskor. Ja, jag åkte ju inte då, men stora och lilla ♥ åkte tillsammans. Jag känner mig verkligen som världens största och mest otympliga kylskåp så fort jag kommer ut på isen! Jag är HELT övertygad om att jag kommer ramla och slå ihjäl mig, och det går ju naturligtvis inte... Så jag står vid sidan om och tittar på och kommer med glada tillrop emellanåt. Mina ♥♥ hade i allafall en trevlig och rolig stund tillsammans på isen. De åkte och tävlade och ramlade och skrattade. Det var en fröjd att se...

Kärlek till er...

Kram

1 kommentar:

  1. älska och ge kärlek bör man ju göra varje dag och njuta av de dagar man får tillsammans, men det är ju lite extra romantiskt och kul när det blir något lite utöver det vanliga någon gång om året=)
    Hoppas dina första dagar på nya jobbet motsvarat dina förväntningar och att det kommer bli riktigt bra!
    kram

    SvaraRadera