Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

3 februari 2012

Sälja och köpa...

I tisdag fick jag sålt min bil till slut... En kille från Stockholm kom ner, betalade och sedan körde han bilen till huvudstaden. På ett sätt var det skönt att vi fick sålt båda bilarna, men samtidigt en sorg att jag fick sälja pappas bil... Skönt att den inte blev såld häromkring, för det hade nog känts lite konstigt om jag hade sett den rulla omkring här med jämna mellanrum...

I onsdags körde vi till Gällstad och shoppade loss en del. Det blev mycket kläder till lilla ♥, en del till mig och en del till stora ♥. Nöjda och glada körde vi hemåt. Det finns så många bra affärer i Gällstad, men den affären där vi handlade mest heter Lager 157. Det är en jättestor affär med hur mycket snygga kläder som helst. Billigt är det oxå! Hade vi haft mer tid, så hade det förmodligen blivit mycket dyrare...

Vacker rimfrost på vårt ena köksfönster...















Idag är jag hemma och vårdar lilla ♥ som inte riktigt är i form. Hon har ont i huvudet och ont i halsen och orkar inte riktigt. Är lite skönt att vara hemma faktiskt, för jag har oxå ont i halsen och är lite förkyld. Då är det bra med en paus för oss båda...

Vi håller för övrigt på att renovera badrummet i källaren nu! Det går sakta, men framåt... Ser fram emot att det blir såpass klart att vi kan börja sätta upp kakel på väggarna... Snart, snart...

Nu tar vi helg och i nästa vecka har jag semester två dagar och sen har jag bara tre arbetsdagar kvar på mitt jobb. Efter det tar jag lite mer ledigt och vecka 8 börjar jag mitt nya jobb!!! Längtar!!

Ha en fin helg där ute!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar