Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

6 februari 2012

Tre dagar kvar...

Nu har jag bara tre dagar kvar att arbeta här i Bollebygd... Tre dagar..!! Det är inte klokt så fort tiden går. Jag har några semesterdagar kvar att plocka ut och det gör jag denna och nästa vecka. Nästa vecka är det ju februarilov... Kan undra vad vi ska hitta på då... Lilla ♥ vill till Leo's lekland... Jag vill spela minigolf... Lilla ♥ vill åka skridskor med stora ♥... Jag vill gå på bio... Lilla ♥ vill spela dataspel/wii... Jag vill gå ut och gå... Stora ♥ har i allafall tagit lite ledigt, så något skoj ska vi väl kunna hitta på tillsammans.

Vi har ju lite att pyssla med här hemma nu oxå. För några helger sedan, sattes arbetet med badrummet i källaren igång. Nu slipas och kaklas och läggs det elkablar för fullt... Kanske att det kan bli klart nästa vecka...

Så här såg badrummet ut innan renoveringen...





















Det kommer bli en avsevärd förbättring och vi ser fram emot att kunna inviga både dusch och bastu!

Ta hand om varandra!

Kram

4 kommentarer:

  1. Vill oxå ha bastu i min framtida boning!! E så jädrans gott =) Spännande å få se efter-bilderna sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lena! Du får väl ta och komma hit istället! :)

      Radera
  2. Vi vill också inviga bastun!!!!!! =)
    Just nu hade det varit superkskönt att värma upp sig lite så tror du snickarn kan skynda sig lite=) kram på er! och jag förstår att nedräkningen har börjat, lycka till!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jagar på honom så gott jag vågar... ;) Men så fort den är klar så får ni väl komma hit på invigningen! Champagne i bastun - låter det bra..?? :) Kram

      Radera