Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

18 mars 2012

Idag för tre år sedan...

Idag för tre år sedan fick jag det magiska samtalet från AC. Det var Maria som ringde och när jag svarade så frågade hon om jag kunde prata ostört. Det var som att trycka på en knapp... Tårarna började rinna direkt och när hon sedan sa att UTA i Ecuador hade godkänt mig som förälder till "mitt" barn så fullkomligt sprutade tårarna på mig. Jag tjöt högt och de som gick förbi mitt kontor tittade in med stora ögon. Det var en sån känsla så det går inte att beskriva med ord... En total lycka! Äntligen!!

Nu, tre år senare, är jag mamma till världens finaste och bästa lilla tjej man kan tänka sig! Hon gör mitt liv komplett och hon är helt ljuvlig. Jag är så stolt över mitt lilla ♥..!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar