Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

16 mars 2012

Tystnad...

Oj... Det har gått 13 dagar sedan jag skrev i min blogg senast..!! Vad har hänt?! Ja, det kan man ju undra... Eller nä, det undrar man inte alls förresten! Jag har ju fullt upp med att lära mig mitt nya jobb och det är så mycket att ta in, så när jag kommer hem på kvällen, så orkar jag inte hålla mig vaken någon längre stund. Än mindre sätta mig och skriva här i bloggen... Men jag ska bättre mig, tänkte jag! Och jag startar med det här inlägget som egentligen inte innehåller något av värde alls! Jag ska bara skriva några rader för att visa att jag lever, men jag tänkte inte fylla raderna med något vettigt idag - det får bli en annan dag...

Ja, nu tar vi helg och jag tänkte börja helgen med att... Ja, just det! Sova några timmar!

Sköt om er!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar