Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

16 september 2014

Val 2014

I söndags var det dags för svenskarna att gå till vallokalerna och rösta.

Jag hade förtidsröstat eftersom jag skulle jobba som valförrättare på valdagen. Jag jobbade från 07:30 på söndags morgon,  till 01:00 på natten mot måndagen. Det är riktigt roligt att jobba som valförrättare och jag har gjort det vid ett antal gånger tidigare. Det är en lång dag, men så himla kul!

Detta valet skiljde sig dock mot tidigare val... Nu fanns det två partier med, som överhuvudtaget inte borde finnas, enligt mig..! Två rasistiska, förnedrande och riktiga skitpartier. Två partier som vill att vi "bevarar Sverige svenskt" och som inte vill ha varken invandrare eller adopterade här. Två partier som, med andra ord, inte vill att min dotter ska få finnas här... Två partier som vill skicka "hem" henne... Skicka hem till vadå??? Sverige är ju hemma för henne! Jag är hennes familj!

Det ena av dessa båda partier fick VÄLDIGT många röster... Jag får verkligen en klump i magen när jag ser hur många som sympatiserar med dessa idioter..! Jag blir så ledsen att folk inte begriper vad det är som vi nu släpper in i riksdagen... Vad det är för svarta makter som nu kommer få inflytande över besluten som ska tas... Vad kommer hända och hur kommer det bli..?

Jag vet bara att den som ger sig på min dotter, får med mig att göra! Och arga mamman ska man passa sig för!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar