Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

12 november 2011

11+11=22

Igår var det ju den där magiska dagen då allt kunde hända... Den där dagen som aldrig kommer tillbaks och som man kan säga bak-och-fram och ändå låter det likt. 11-11-11...

Vi var på Rondo för att kolla in Thomas Ledin's show, tillsammans med några kompisar från Bollebygd. Först var vi på Heaven 23 och åt en mycket god macka och sedan traskade vi över vägen till Rondo. Vi stod i baren och väntade på att showen skulle börja när stora ♥ helt plötsligt kom med champagne till alla. Då och där frågade han mig, inför alla, om jag ville förlova mig med honom..!! Helt oväntat, men alldeles, alldeles underbart! Jag blev väldigt överraskad, men naturligtvis så svarade jag JA!!

Historien bakom är faktiskt lite lustig... Jag rotade runt bland mina gamla foton för några månader sedan och då hittade jag foton från vår första klassåterträff - den första träffen då stora ♥ och jag hade lite hoolabaloo... Det datumet var 11/11 1989... (På dagen för 22 år sedan) Att stora ♥ valde just denna dagen som förlovningsdag, är ju glasklar! 11+11=22... Magiskt datum + att det på dagen var exakt 22 år sedan vi "träffades" första gången... Vi hade pratat om det innan, men jag släppte sedan tanken... Jag visste ingenting om hans planer och han chansade på att jag skulle svara JA..! Och det gjorde jag ju, så klart!

En klart minnesvärd dag - på många sätt!!!

Största kramen till er alla!!

Detta är INTE våra ringar!
Fotot är lånat från Internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar