Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

6 november 2011

GeKå's

Idag gick vi upp tidigt och körde ner till min gamla hemstad, Varberg. Jag skulle prata om adoption i en studiecirkel. De var 12 st som lyssnade och det gick ganska bra, tror jag. De frågade inte så mycket, men det kändes som om de var nöjda ändå.

När detta var klart körde stora ♥ och jag österut och landade i Ullared. Det var inte bara vi som hade tänkt tanken att åka dit idag, kan jag säga... Parkeringen var full och det tog en liten stund innan vi hittade en plats. Väl inne så var det rätt så mycket folk och man kunde inte riktigt ta ut svängarna hur som helst. Vi körde på och plockade lite här och lite där och rätt som det var, var vagnen full... Vi fick köpt massor med bra saker till lilla ♥ - julklappar och presenter till adventskalendern. Vi fick fyllt på förrådet med shampo, balsam, duschcreme osv. Det slank ner några filmer och några skivor oxå... Nu är julklapparna till lilla ♥ klara i allafall..! Känns fint! Det gick lätt några timmar där inne och när vi satte oss i bilen sedan, så kändes det i hela kroppen.

En heldag tillsammans utanför husets väggar var inte alls fel! Trots att vi tillbringade många av timmarna ihop med tusentals andra människor...

Ta hand om varandra...

Kram

Bilden hämtad från GeKå's hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar