Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

18 november 2011

Välkommen vinter!

Härom morgonen när jag hade kört ner lilla ♥ till skolan så sken solen så härligt och runt omkring låg frosten så vit. I trädgården har det mesta dött och står nu och väntar på våren. Tyvärr så är våren ganska långt borta... Först kommer vintern och DET ska bli härligt! Första vintern och första julen här i vårt fina hus! Vi fick ju lite vinter här när vi flyttade in, men nu bor vi ju här på riktigt... Mina fina och jag... Tänk att kunna ställa ut lyktor och marchaller i snön... Att kunna hänga ut en ljusslinga så att det lyser upp även utomhus... Underbart!
Välkommen vinter!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Provar att kommentera för att se om det går....

    SvaraRadera
  2. Jag testar oxå att kommentera... Och jag gör det anonymt... / Maria

    SvaraRadera