Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

19 augusti 2014

Sömnlös i Bollebygd

Jaha, då ligger man här och kan inte sova. Vad gör man då..? Jo, funderar på VARFÖR man inte kan sova och vad händer då..? Jo, man kan absolut inte sova... Jag har försökt tänka på annat och jag har försökt tänka på ingenting. Hjälpte det..? Nix...

Efter två timmar, mitt i natten, börjar småsaker bli väldigt stora. Alla ljud hörs väldigt tydligt och det går ABSOLUT inte att sova... Suck..! Vad gör man då..? Jo, man tar fram telefonen och kollar Facebook,  Instagram och så spelar man lite Wordfeud men någon annan som inte heller kan sova...

Om två timmar ska jag upp för att ge mig av till jobbet... En lååång dag väntar och jag hade verkligen behövt en natt med god sömn.

Det får bli en annan gång...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar