Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag

Idag är det alla Hjärtans Dag. Idag ska vi vara extra omtänksamma och ta extra mycket hand om våra nära och kära. Dagen idag, går i kärlekens tecken. Men varför behöver vi en extra dag för kärleken..? Borde vi inte ta extra mycket hand om våra nära och kära ALLA dagar..? Och varför ska man köpa en massa blommor, hjärtan, choklad och andra små presenter just idag..? Varför inte vilken dag som helst på året säga "Jag älskar dig!" och ge bort en liten present, bara just för att man älskar..? Behöver vi bli påminda en gång om året att visa kärlek och omtanke..? Jag vet inte... Jag hör till de som har köpt små presenter och jag kommer att ta extra mycket hand om mina hjärtan just idag - precis om alla andra dagar!

Ha en fin Alla Hjärtans Dag där ute - ta hand om er och varandra!!

Kram


1 kommentar:

  1. Hallå där!
    Vill börja med att säga att jag har alltid vägrat bloggar, men nu var jag ju tvungen ;-)
    Ser jätte fin ut, å dagens ord säger att du e en mycket klok kvinna :-)
    Ha nu en underbar dag idag å alla andra dagar, jag kommer nog titta in igen.

    Kram Madde

    SvaraRadera