Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

28 februari 2011

Mora Träsk

Idag har jag bokat biljetter till Mora Träsk's föreställning i Borås den 27 mars. Det ska bli hur skoj som helst! När jag jobbade inom förskolan förra omgången, lyssnade vi ofta på dem på CD och lekte och sjöng deras härliga låtar. Denna gången blir det live! Jag misstänker att det är fler vuxna än jag själv som gillar dem - jag har nämligen bokat biljetter till tre barn och fem vuxna..!! Jag erbjöd mig att åka själv med barnen, men nädå, de andra ville oxå följa med... :) Tyvärr är det dagen efter en straffsexa/straffhippa så jag anar att det är någon/några som kommer luta sig tillbaks och vila ögonen en stund... Jag hoppas och tror att vi kommer få en kanoneftermiddag - antingen det är dagen efter eller inte! För vem har inte gått på tigerjakt..? Eller sjungit fader Abraham..? Eller sjungit Hänger öronen på dig ner..? Vem har inte hört Mora Träsk?? Isf har ni missat något som alla barn (och vuxna..??) bara älskar!!

Sköt om er där ute och ta hand om varandra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar