Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

10 augusti 2011

Hagel, bröd och annat smått och gott!

Idag har det varit en superkonstig dag... Vädret har minst sagt varit växlande! Ena sekunden har det varit sol och klarblå himmel och i nästa sekund har det regnat, åskat och himlen har varit sotsvart... Strax efter lunchen haglade det till och med..!!















Var ute på terassen och kollade in våra tomatplantor och fick se att det faktiskt kommer små tomater här och där... Hoppas det nu kan bli lite sol och värme så att de växer till sig och får lite färg... Det är så gott med solmogna tomater och när man har odlat dem själv (från frön till och med!!) så smakar det bäst!


Vi ska försöka leva lite sundare nu... Lilla ♥ är inbokad på Showkids och jag ska skriva in mig på Extravaganza i morgon... Hur ska detta gå då..?! Ja, för lilla ♥ kommer det gå hur bra som helst - hon bara längtar efter att få dansa och sjunga. Hon har dessutom fått med sig en klasskompis i samma grupp, så det blir nog bra! För mig får vi hoppas att det går bra! Jag tror att det ska gå bra! Nu gäller det bara att se till att det gör det oxå!! En bra start på ett hälsosammare liv är att börja äta "fitnessbrödet" som de säljer på Bolles... Himla gott bröd!!


Till sist vill jag bara visa ett fint &-tecken som stora ♥ köpte till mig härom veckan... Jag tror baskemig att jag har den bästa sambon som finns..!!



Ta hand om varandra där ute!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar