Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

5 augusti 2011

Wii

När lilla ♥ fyllde år fick hon ett Wii av oss. Hon har spelat en hel del på det sedan dess. Nu tyckte jag att det var dax att utveckla detta lite... För min del, alltså... Jag har köpt en Wii-platta..! He he he... Till detta fick man med Wii Fit Plus... Synkade och testade att det funkade häromdagen och det verkar jätteskoj! Man kan yoga, köra aerobic, step-up och en massa andra saker för att hålla kroppen i trim. Man balanserar och skriver in längd mm och sedan räknar programmet ut att man är alldeles för överviktig och att man behöver träna mycket för att komma till "idealvikten"... Jag testade step-up några gånger och jag måste säga att koordinationen öga/fot inte är den bästa... Får nog prova mååånga gånger till innan stegen sitter. En ny leksak till mig, med andra ord...

Kanske är målet "Beach 2012" inte helt oövernåeligt i allafall..!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar