Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

8 juni 2014

Dagens runda

Idag har det verkligen varit kanonväder och vi har varit ute hela dagen. Slappat, grejat och promenerat. Tvätten hänger ute och torkar och det är så gott när man tar in den sen. Soltorkad tvätt luktar bäst! Stora ♥ har klippt häcken och lilla ♥ har varit inne och kurerat sin onda hals.

Jag lyckades i alla fall få med lilla ♥ ut på en kort promenad. Hon cyklar och jag går. Det är bra, för då kan jag gå hur fort jag vill utan att hon klagar på att jag går för snabbt. Idag kände jag mig i hyffsad form, så jag vågade mig till och med på att springa lite då och då. Det kändes helt okej och inte blev jag extremt trött heller. Jag fick tipset att springa mellan två lyktstolpar och att gå en bit och sedan springa mellan två lyktstolpar igen. Det funkade jättebra, så nästa gång ska jag göra likadant och efter det kan jag säkert öka på det, så att jag springer mellan tre stolpar och går en bit osv. Man får ju välja sina lyktstolpar, om jag säger så... Jag ger mig inte på att springa inne i samhället, precis... Lite känningar i benhinnorna, men jag ska fila lite på hur jag sätter ner mina fötter, så kanske det ordnar till sig.

Nöjd och glad återvänder jag nu till mer tvätthängning..!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar