Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

8 juni 2014

Ett halvt sekel!

Nu har jag då äntligen klivit över på andra halvan av livet! Eller som en del personer säger: över på döhalvan... Ja, en sak är då i alla fall helt klar och det är att jag har levt i ett halvt sekel redan! Vart tog de åren vägen..??

Om man tänker tillbaks, så visst har jag varit med om en hel del genom åren... Jag har varit på massor av resor, träffat massor av människor, jag har haft några olika jobb, jag har flyttat ett antal gånger, jag har varit på massor av roliga fester och konserter och andra happenings.

Men det bästa i mitt 50-åriga liv har ändå hänt de sista fem åren... Jag blev mamma till lilla ♥. Denna älskade lilla tjejen har verkligen stormat in i mitt liv och totalförändrat allt! Till det bättre, så klart! Hon förgyller mitt liv varje dag och det är en fröjd att vakna upp och få se henne le mot mig... ♥ Älskade unge, vad jag är glad över dig! De sista åren har jag också träffat stora ♥ och vi har flyttat in i drömhuset. Det känns verkligen som att jag är hemma nu...

Nu ser jag fram emot de kommande 50 åren och vad de har med sig..!

Födelsedagen firades förresten på UpperHouse i Göteborg. Ett jättfint hotell och ett jättemysigt spa på 18 våningen. Kan varmt rekommenderas!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar