Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

17 december 2014

Snart är det jul...

Snart är det jul... Och med julen kommer också en massa förberedelser som måste göras. Jag känner fortfarande av sviterna efter de senaste helgernas happenings och även om det var väldigt roliga helger så känns det i kroppen länge efter. Jag har nu fått skriva ner vad som ska göras före jul och sedan får jag bocka av när en sak är klart. Det tar tid, men det ska nog bli klart. Man får bara planera lite bättre än vanligt.

Julkorten tog två dagar att skriva och julklapparna tog två dagar att slå in. Inte så att vi har vansinnigt mycket av något av det, men jag orkar inte sitta så länge med varje sak som ska göras. Nu är i alla fall både kort och julklappar klara och det känns ju skönt.

Nu planerar jag för att kunna göra lite julgodis med lilla ♥ också. Det tar nog också några dagar, men förhoppningen är att vi ska hinna göra några sorter i alla fall.



Sakta men säkert närmar vi oss årets största och mysigaste helg...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar