Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

7 januari 2015

Tröttsamt...

Jag är trött... Trött, trött, trött... Sover dåligt och vaknar lika trött som jag var när jag la mig... Sover ibland mitt på dagen och ibland flera gånger om dagen. Och nej, det är inte därför jag sover dåligt på natten. Jag har ett extremt behov av lugn och ro och mycket sömn nu. Vissa dagar är det värre och vissa dagar orkar jag mer. Vissa dagar känns det helt normalt och då kan man hitta på lite roliga saker. Sedan slår det till och jag blir helt slut... Igen... Ibland håller det i sig i flera dagar och ibland går det över lite fortare. Jag är trött i huvudet, ögonen och kroppen. Framför allt på dagen är huvudet trött - på natten är den pigg och alert minsann... Kroppen känns som om jag har blivit överkörd av en ångvält och ibland orkar jag knappt röra mig...

Det är helt enkelt väldigt tröttsamt nu...

Kram


Lite nagellack kan pigga upp en grå dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar