Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

6 maj 2011

NU tar jag helg!

Jag kunde ta ut lite extra ledighet i eftermiddag så nu jag är hemma och fixar och förbereder inför helgen. Dammsuger, dammar och plockar lite. På stereon spelas just nu Magnus Carlsson "Live forever" - det underlättar att städa när man har bra musik på. Högt ska det vara oxå! :)

Stora ♥ är på väg till sin årliga storstadsresa och i morgon får vi härligt, fint besök från Varberg! Finaste Mona och finaste B-M kommer hit för att göra Bollebygd. Underbart att få träffa dem igen! Vi träffades inte så ofta när jag bodde i Varberg heller, men bara för att man bor en bit ifrån så känns det som om det är hur länge sen som helst! Ja, kul ska det bli i allafall!

Ikväll ska lilla ♥ och jag ha en liten egen tjejkväll med lite mys framför TV:n. Först Tacogratäng och sedan Så ska det låta. Då blir vi båda nöjda och kan sova gott!

Ta hand om varandra och hoppas ni får en fin helg där ute!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar