Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

20 maj 2011

Teflonminne

Suck, så trött jag blir på mitt minne... Ja, det är bra men alldeles för kort..!!

Förra året när lilla ♥ skulle fylla sju år, missade jag att sätta in en Grattis-annons i tidningen. Fick in annonsen till slut, men några dagar för sent... Lyckades släta över det och tack vare att hon inte var van vid sånt så gick det bra!

I år... så sa lilla ♥ att "-Kan undra om mitt kort kommer i tidningen igen när jag fyller år..." "-Ja, det gör det säkert", säger jag och lägger undan tidningen med Grattis-sidan för att komma ihåg att skicka in det i tid...
Vad händer..?! Jo, jag lägger tidningen på skrivbordet och tänker att det ska jag ta i kväll eller i morgon. När kvällen kommer lägger jag andra papper ovanpå tidningen och därmed är den tanken borta... Kommer på det igår kväll... Jäklar..!!! Försöker lägga in annonsen men ser att det inte kommer att funka utan det kommer att komma in försent i år igen!!! Herre gud så trött jag blir på mig själv...

I dag när jag kom hem från jobbet ringde jag till Borås Tidning direkt och bönade och bad och till slut gick de med på att peta in hennes annons bland de andra - på rätt dag!! Tack, tack, tack, tack...!!!! Och när det var ivägskickat så kom jag på att man kanske skulle annonsera i Annonsmarknan oxå... (En lokaltidning här omkring) Kollar på hemsidan och då var sista dagen för annonser i onsdags..!! Lyckades få tag på mannen som bestämmer och han hänvisar till sin fru och henne lyckades jag få tag på till slut... Och där hade jag oxå tur!! De tar in annonsen där oxå, trots att den kom in till dem två dagar försent..!! Tack, tack, tack, tack...!!!!

Nu kan vi öppna tidningen på tisdag när lilla ♥ fyller åtta år och få se den finaste lilla tjejen i två Grattis-annonser och jag kommer skicka en tacksam tanke till de båda kvinnorna som fixade detta åt oss!

Kram

Bilden lånad från internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar