Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

7 september 2011

Spikar i ryggen...

Jag har lånat en spikmatta och en spikkudde som jag ligger en stund på varje kväll. Det är med skräck i blicken jag lägger mig på mattan... Det gör så hiskeligt ONT med dessa spikar i ryggen!! Har ni testat?? Först gör det bara ont. Sedan börjar det pulsera i ryggen. Efter det kommer värmen. Men hela tiden gör det ont, ont, ont... Jag vet inte... Det är nog bra... Kanske...

Kopierat från en av sidorna som skriver om spikmattor:

"Om du stressar, sover dåligt, har låg energi, muskelspänningar, stelhet, huvudvärk, tillfällig smärta i rygg och nacke eller behöver bättre och djupare vila, då kan spikmattan vara något för dig."

Värt att testa i allafall, med tanke på alla mina krämpor här och där..!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar