Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

11 september 2011

Vi hittade rätt!

För ungefär ett år sedan var jag i Bollebygd, precis som många andra dagar. Skillnaden var då att den dagen såg vi "vårt hus" för första gången.... Vi visste direkt att detta huset skulle vi ha! Det var inte till salu, men hade stått tomt ett tag. Det såg risigt och förfallet ut, men vi såg ändå potentialen... Efter ett tag såg vi att de lagt ut "vårt hus" på Hemnet och då var vi ju bara tvungna att lägga ett bud. Då vågade vi inte tro att det var det huset vi skulle köpa och bo i. Att huset verkligen skulle bli vårt! Då visste jag inte att jag skulle lämna Varberg och hela mitt liv där och flytta till Bollebygd. Tänk så livet kan vända! Och så glad jag är att jag vågade ta steget! ♥

Idag ser huset och trädgården helt annorlunda ut och det känns helt rätt!!

Kram

Huset som det såg ut då....















Trädgården som den såg ut då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar