Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

25 april 2013

Insamling till förmån för Tadeo Torres

Idag har jag startat upp ett konto till förmån för barnhemmet som lilla ♥ kommer ifrån. Ett barnhem som ligger mig varmt om hjärtat. Ett barnhem fyllt av barn och kärlek och jättefin personal. Ett barnhem som uppfostrade det finaste lilla ♥ man kan ha...

Barnhemmet (Tadeo Torres) är nu i stort behov av att renovera byggnaderna. Det regnar in och det börjar bli fuktskador i taket. De behöver laga eller köpa nytt lekmaterial till barnen så att de kan fortsätta leka utomhus. Gungställningarna börjar rosta sönder och det är så farligt för barnen, att de inte längre kan leka med dessa.

Snälla; hjälp mig att samla in pengarna till barnhemmet! En hundring, en femtilapp eller vad som helst är välkommet! När vi har fått in en bra summa (svårt att säga hur mycket - det beror på gensvaret) så kommer vi se till att pengarna säkert kommer fram och till rätt personer.

Jag vill så gärna hjälpa till med att hjälpa både barnen och de vuxna på barnhemmet, så att de kan få en dräglig miljö att bo i och jag vill så gärna att barnen ska kunna leka med säkra leksaker och klättra på säkra klätterställningar eller gunga på säkra gungställningar.

Vill DU hjälpa mig med detta, sätt in en valfri summa pengar på Swedbank Sjuhärad med Clearingnummer 8032-5 (fungerar det inte, så kan du prova att ta bort 5:an) och kontonummer 04063644-1. Kontoinnehavare Maria Wessman. Märk gärna insättningen med ditt namn (och adress, om du vill). Det går bra att vara anonym, om man hellre vill det.

Stort tack från djupet av mitt hjärta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar