Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

24 mars 2011

Äntligen!!

Äntligen är det VÅR!!! Idag skiner solen och det är +11 grader. Visserligen en vind som heter duga, men bara det att det är plusgrader och att solen skiner är så nice!! Ute i gräsmattan börjar en och annan lökväxt sticka upp och i häcken lyser snödropparna så fint!

Äntligen har vi fått hjälp att byta ut den lilla manicken till vårt badkar så att vi kan bada med bubblor. Vi fick badkaret i januari och har ännu inte kunnat bada med bubblor. Men nu så!!

Äntligen har nya Trend öppnat! Var där när de öppnade i dag och de har fått ett helt nytt utseende på butik och kläder. Riktigt snyggt! Jag shoppade ju naturligtvis... En vit tunika och en sjal i härliga mjuka färger. Längtar tills jag kan ha det på mig! På lördag kanske... För då blir det fest!!

Äntligen har vi lyckats bryta igenom i whiskeyrummet... Vi har gått igenom och sorterat de sista lådorna - nu ska de bara packas upp! Men vi vet i allafall vad som finns i dem nu!

Äntligen har vi fått vår Ergorapido Pro! Som jag har längtat... Men nu finns den på plats och den ger städningen helt nya dimensioner...

Äntligen, äntligen, äntligen... Det finns många äntligen, men jag nöjer mig med dessa idag...

Ha en bra där ute och var rädda om varandra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar