Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

23 mars 2011

Vem där?

Idag är jag hemma och kurerar ett magras från igår morse. Sjuk igen!! Det är helt otroligt - jag har aldrig varit sjuk så här mycket!! Sedan jag började jobba, har jag inte jobbat en hel vecka i sträck..! Knas på hög nivå! Det blir inte många pengar i lönekuvertet denna månaden... Det sägs att det tar ungefär ett år (!!) innan man har vant sig vid alla baciller på förskolan... Ett år?! Jag har inte tänkt vara sjuk två dagar i veckan under ett helt år..!! Glöm det! Nu får det vara nog!!

Jag ser att det är många som är inne och läser min blogg: över 700 besökare på en månad! Jätteroligt, verkligen!! Men jag är ruskigt nyfiken på vilka ni är, för ni skriver väldigt sällan någon kommentar... Skriv gärna en rad, så jag vet vem du är..!

Ta hand om varandra och se till att ni håller er friska där ute!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar