Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

21 juli 2012

Dag 5 och 6 och semesterstart

Ja, det rullar på med Detoxkuren. Finns egentligen inget extra att säga som inte redan är sagt. Allt går riktigt bra! Det känns bra och det funkar bra! Godissuget är som bortblåst - jag är inte ens sugen på choklad - och det vill inte säga lite! Jag är ju till vardags en chokladoman för de som känner mig... Jag älskar choklad! Men nu är jag inte ens lite sugen... Skumt! Från en dag till en annan... Men vi äter så mycket annat gott; nötter, russin, frukt, bär mm. Det ersätter väl behovet, antar jag. Att vi dessutom tappar några kilon på vägen, gör ju inget... :) Detoxboken jag köpte var riktigt bra! Det fanns många bra tips i den, som vi kan använda.

Nu har förresten semestern startat på allvar! Det känns helt okej att slippa bli väckt av klockradion på några veckor... Kan tänka mig att vara utan den helt faktiskt... På semestern, alltså! Men... Det finns tre dagar då vi måste gå upp riktigt tidigt och det är väl bara att bita ihop och göra det. Det finns ju liksom inget annat att välja på. Eller välja, kan man ju alltid, men just de här tillfällena, så VILL vi inte välja något annat och då är det bara att masa sig upp!

Ta hand om varandra och njut av sommaren och solen - som just idag har valt att vara framme och värma oss litegrann...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar