Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

26 juli 2012

Äntligen!

Nu har äntligen sommaren kommit till oss!! Solen har lyst och det har varit varmt och skönt i några dagar nu. Bra start på vår semester! Vi tillbringade de första dagarna i Varberg... Åh, så ljuvligt att vara där och bara vara! Vi var på marknad, vi gick i stan och shoppade, vi låg på terassen och njöt av solen, vi åkte till Läjet och köpte glass... Allt man kan begära!

I tisdags, innan vi åkte hem, fick jag en fotbehandling av en granne - så skönt! Vi satt ute på deras veranda och hon tog hand om mina fötter - jag hade verkligen havet och världen för mina fötter! Lite senare kom några kompisar från Bollebygd och hälsade på en snabbis. Det är så skönt att vara i Varberg - man kan verkligen bara vara där!

Igår var vi hemma och fixade och grejade och på kvällen fick jag besök av två jobbarkompisar. Vi grillade och åt och drack och pratade kvällen lång. En riktigt trevlig kväll blev det!

Idag har jag fixat och donat och grejat hela dan. Tvättat och tvättat och hängt ut tvätt. Tvätten luktar så gott när den får torka utomhus..! Tyvärr har det varit så kallt tidigare så det har knappt torkat, fast det har hängt ute i flera timmar. Idag torkade tvätten på lite drygt en timme... Underbart!

Nu njuter vi av sommaren och värmen som kommit!

Kram

Glass i en strut från Tre Toppar på Läjet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar