Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

10 juli 2012

Skrattmassage

Idag kände jag mig lite stel i kroppen så jag tänkte att jag skulle passa på att utnyttja massagestolen som finns på jobbet. Jag har aldrig testat denna innan, men satte mig ändå till rätta. Hur svårt kan det vara, tänkte jag och började trycka på knapparna i en lätt kaotisk oordning. Det slutade med att jag nästan gapskrattade där jag satt; stolen massserade mig med ett bowlingklot, kändes det som, samtidigt som den slog mig i ryggen med något annat. Det kittlade så hemskt, så det gick inte att fortsätta. Jag testade vidare och efter en lång stund lyckades jag hitta något sorts program. Visst det var skönt och alldeles säkert jättenyttigt för alla stela muskler, men inte särskilt avslappnande... Kroppen rörde sig hela tiden och ibland var ryggen som en båge pga bowlingkloten...


Ja, ja, nu har jag testat i allafall och ja, jag ska göra det igen..!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar