Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

1 juli 2013

A som i...

Jag fick ett tips i Trollmors blogg; om man inte har något speciellt att skriva om kan man skriva några inlägg om olika teman och i bokstavsordning... Inte så lätt, men jag ska i alla fall göra ett försök...

Temaorden blir Plats, Vackert ord, En bra sak, Något som gör mig glad och Något som gör mig arg. Idag skriver jag om bokstaven A, då det är mitt första inlägg i temat.
  • Plats: Anderna - för därifrån kommer min älskade dotter.
  • Vackert Ord: Andetag - för utan andetagen finns vi inte.
  • En bra sak: Adoption - för utan det hade jag inte haft mitt finaste lilla ♥.
  • Något som gör mig glad: Apelsinjuice - för nu kan jag äntligen dricka färskpressad juice igen!
  • Något som gör mig arg: Ansvarslösa människor - bara för att!
Fem ord som börjar på en och samma bokstav - inte helt lätt. Men jag försöker en annan dag igen och då blir det bokstaven B som ska ingå.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar