Bollebygdsmamman

Bollebygdsmamman

4 juli 2013

B som i...

Dagens bokstav är B...
  • Plats: Bollebygd - för där har jag växt upp och där bor jag tillsammans med mina fina.
  • Vackert Ord: Balans - att ha balans i livet är viktigt och när man har det känns det fint.
  • En bra sak: Böcker - man blir smart av att läsa mycket, man lär sig svenska språket och man lär sig skriva bättre om man läser mycket. Jag har inte läst på många år nu - är det därför jag börjar bli så glömsk och trög emellanåt, tro...? Kanske ska försöka mala igenom några böcker nu i sommar... Annars är ljudböcker väldigt bra - man kan ju göra en massa andra saker samtidigt..!
  • Något som gör mig glad: Bilder - på min älskade dotter!
  • Något som gör mig arg: Bildårar - folk som inte kan köra bil, ska inte vara ute på vägarna!! Åk buss!
Jag kommer fortsätta så här att gå igenom alfabetet och nästa gång blir det bokstaven C som ska ingå.

Kram

B som i blomma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar